2ちゃんねる ★スマホ版★ ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50  

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

危うく花束渡して世界から嘲笑買うとこだった7

665 :Agent 777:2005/04/17(日) 13:06:47 ID:pFgJRnBZ
というわけで、このデモ自体がどっかのブサヨの計画でそれにネラーが気づきました。
なぜ元々の首謀者はねらーからのコンタクトを避けているのか?続く。。。

という内容:

Our original intention of this demonstration was to disclose our serenity and honesty
through giving flowers instead of throwing stones and eggs as if like the Chinese riots
did. Our flower will not be wrapped to show our hidden message; we are true and
nothing hidden.

However, this demonstration itself was some known left-wing party's "plan" to capture
an photo of appology made by the Japanese 2ch users to the China Gov., and the 2ch
users found their hidden intention before they actually take an action.
So, the question is: who was the original planner of this demonstration? and why this
person is not reacheable from 2ch users?

To Be Continued....

284 KB
★スマホ版★ 掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50

read.cgi ver 05.02.02 2014/06/23 Mango Mangüé ★
FOX ★ DSO(Dynamic Shared Object)